📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Çoğunlukla bana "kitap henüz tamamlanmadan ölümüyle sonlanmasına rağmen basılmış bir eser" olarak söylenmişti. Yusuf Atılganın aforizmasını dahi okuyan bir insanın, içindeki derin anlam ve bir sonraki durağa olan merakını arttırdığını hisseder. Bu kitabın yarım kaldığı doğru, çünkü devamındaki hikayeyi kendi içimizden hissettiklerimizle tamamlayalım diye. Bunu böyle iyimser düşünerek çok sevdiğim yazarlardan olan Atılgana rahmet diliyorum. Güzel uyu canım Atılgan.