İnsan yanında biri olmazsa delirir.Kim olduğu hiç önemli değildir, yeter ki yanında olsun.İnsan çok uzun süre yalnız kaldı mı hastalanır, yalnızlıktan hastalanır.
Bizim gibilerin ailesi yoktur.Biraz paraları olduğunda hemen harcayıp bitirirler.Onları düşünen tek bir kişi bile yoktur bu dünyada..
'Ama biz öyle değiliz' çünkü sen varsın benim yanımda ve ben varım senin yanında..
"Öteki çocuklar ve biz"
"Yaşamda gerçekten bir anlam varsa,o halde ıstırapta da bir anlam olmalıdır.Istırap,kader ve ölüm gibi yaşamın alaşağı edilemez bir parçasıdır.Istırap ve ölüm olmadan insan yaşamı tam olmaz."
"Evde kalmış zavallı bir kadın olmam;
milletin gözünde bekarlığı bu kadar aşağılık yapan şey sadece fakirliktir! Parasız bekâr bir kadın gülünç,yabani bir kız kurusudur ama iyi bir serveti olan bekâr bir kadın her zaman saygındır.
Parasızlığın aklı bozma,ruhu karartma etkisi vardır."