Bazen merak ediyorum
Evrenin başka bir yerinde, başka bir bölümünde benim gibi hisseden birisi var mı?
Aidiyet hissinden yoksun
Sadece bu hayatta doğdu diye var olan
"Doğduysam bana bir şans verildiyse yaşamalıyım, değil mi?" diye düşünen
Neden doğduğunu neden var olduğunu neden seçildiğini ve neden yaşamak zorunda olduğunu sorgulayan...
Amacını?
Hayatını?
Hayallerini sorgulayan biri daha var mı?
Hayalleri olmayan, amaçları olmayan insanlar ya da başka varlıklar var mı?
Kader, evren ya da hayatı sorgulamayan
Tanrının varlığını sorgulamayan
Sadece kendini sorgulayan bir varlık daha
Amaçsız, hayalsiz, hissiz
Her insanın kahkahası ,üzüntüsü, gözyaşları, duyguları yalan olabilir
İster bilerek ister bilmeyerek
Ancak attığı kahkahaların yüzünde oluşan gülümsemelerin yaşadığı üzüntülerin hissettiği korkuların
Hepsinin...
Sanki başkasınınmış gibi hisseden var mıdır?
Sanki bir pencerenin ardından kendini izliyormuş gibi hisseden
Ruhu bedeniyle bütünleşmemiş gibi olan...
Kendini hayata bağlamak için bahaneler yaratan
Aile?
Arkadaşlar?
Para?
Kitaplar?
Manzaralar?
Hepsi o kadar önemli mi gerçekten?
Sizi hayata bağlayacak kadar neyi önemli bunların
Ailenin varlığı bir ölüme bağlı