Süleyman K

Süleyman K
@KitapaSk1
youtu.be/UAHaxlCe29E En büyük zenginliğimiz, kitaplarımız.
"Yarabbi," dedim. "N'olursun ellerimden tut..."
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Kolay elde edilmiş bir saadet mi, yoksa insanı yücelten ızdırap mı daha iyidir?”
Yüreğine, acı korkusunun, acının kendisinden de kötü bir şey olduğunu söyle.
“Bir ağrlık,şurda göğsün üstünde!”
“Kendini beğenmiş insanlar başkalarını kendine hayran sanır”