Aynı yanlışı yinelemek hep hüzünlendirmiştir beni ama yaşam aynı yanlışların yinelenmesinden oluşuyor gibi geliyor bana, ölüm de bir anlamda bir yanlışın yinelenmesi değil mi sanki.
Evet, işittiğim, hayli duyarlı kulaklarım olduğu için açık seçik işittiğim sözcükleri, ilk defasında, sonra ikinci defasında, hatta üçüncü defasında anlamdan soyutlanmış, arı sesler olarak işitiyordum, konuşmanın bana anlatamayacağım kadar acı vermesinin nedenlerinden birinin de bu olduğu kanısındayım.