#ömürilkimdemir in okuduğum ilk kitabı #kumtefrikaları . Çok methedilmişti, bende bir tane edindim ve okudum...
Akıcı , temiz ve anlaşılır bir üslup... Tarih ve romanı beraber ele alıp kurgulaması benim daha da çok ilgimi çekti. Övüldüğü kadar varmış... Okunmasını tavsiye ediyorum... Yazarın bir başka kitabında buluşmak dileğiyle....
Öncelikle ilk defa Kore edebiyatı ile hemhal oldum. Kore masallarından sonra güncel bir eser okumak çok hoşuma gitti. Eser hem gündelik Kore yaşantısı hakkında , hem anlayış ve duyuşları konusunda bana fikir verdi. Genel olarak insanın iç dünyası ile yüzleşmesi ve mektuplarla bağ kurması anlatılan eserin yazarı ait bir kitap daha okuyup işi biraz daha ileri götürmek istiyorum.