Konuştuğum zaman hepsi beni abartılı buluyor; sussam gülünç, yanıt versem kaba, iyi bir fikrimi söylesem hırslı, yorgun olsam tembel,bir lokma fazla yesem bencil, aptal,korkak,içten pazarlıklı olduğumu düşünüyorlar. Tanrı 'ya yalvarmak istiyorum: 'Bana etrafımdaki insanların zırhlarını giydir ve beni hedef seçmeyecekleri başka bir kişilik ver!'