Kitapkolik

Kitapkolik
@Kitapkolik21
Annem gitmişti.Tüm dünya kararmalı, buz kesmeliydi.Hiçbir şey güzel gözükmemeliydi.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Aynı zamanda ara sıra kendine,sakince,olabilecek en sakin biçimde düşünmenin,çaresiz kararlar almaktan daha iyi olduğunu anımsatmayı da ihmal etmedi.
Cömertçe bir eylem soğuk bir nasihatle denetlenmeye kalkışılmamalıdır.