Veronika, tanıdığı bir sürü insan
başkalarının başına gelen korkunç olaylardan sanki gerçekten üzgünmüş ve
yardım etmek istiyorlarmış gibi söz ederlerdi, ama işin gerçeği başkalarının
acılarından zevk aldıklarıydı; çünkü böylece kendilerinin mutlu ve şanslı
olduklarına inanabiliyorlardı.