Seher Adıgüzel

Seher Adıgüzel
@Kitapkurdu_seher
Psikolojik Danışman
Ankara
4 okur puanı
Şubat 2026 tarihinde katıldı
“Kitaplı günlere kavuştuk çok şükür! Arapaşı yiyeceğiz”
Puan vermedi
Çok etkilendiğim bir kitap. Bazı kısımlarda duygulanıp ağladığım bazı kısımlarda tüylerimi diken diken eden bi başyapıt sizi sarıp sarmalıyor.Ah Mustafa Güzelgöz ne muhteşem adamsın. Azmin, başarın, cesaretin, halk sevgin hayran olunmayacak gibi değil.. Hemen araştırdım gerçekte böyle bir başkahraman var mı diye varmış ve ben geç öğrendiğim için çok üzüldüm. Ürgüp, Nevşehir hatta Türkiye sana çok şey borçlu.. Türkiye’yi o çok korktuğun karanlıktan çıkartmaya çalışmak için verdiğin büyük mücadele bir nebzede olsun kitap severlerin tarafından görüldü ve hepsi sana minnettar..
Eşekli KütüphaneciFakir Baykurt · Literatür Yayınları · 201018,4bin okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tanabay, dağlara ve gökyüzüne bakarken, insanların hepsinin birden talihli, mutlu olamayacağını düşündü. Herkesin kaderi aynıydı. Karşısında ulu dağlar vardı: Bir yanı pırıl pırıl, aydınlık, bir yanı gölgeli. Aydınlık ve gölge nasıl yan yana ise, insanın kaderi de öyle, mutluluk ve acıyı beraber getiriyordu: Bir yanda kıvanç, bir yanda kaygı. Hayat dediğin böyleydi işte...
Sayfa 126
Gülsarı senin ayak seslerin kulağımda en güzel ezgi gibi kalacak.
Puan vermedi
Ah Cengiz Aytmatov neden bu kadar hüzünlü roman yazarsın ki.. Sohbet edebilmeyi çok istediğim yazardan bi tanesisin. Gülsarıyı ne güzel tasvir etmiş. Herkesin hayran kaldığı kahraman gibi ünü olan bi at ve karakteri sağlam, çileli, çalışkan atın sahibi Tanabay.. Muhteşem bi romandı. Yazarın Kırgız kültürünü etkileyici bir şekilde bizlere aktarması oraları görmeye merak uyandırıyor. Herkesin mutlaka okuması gereken bi romandı…:)
Elveda GülsarıCengiz Aytmatov · Ötüken Neşriyat · 202321,2bin okunma
“Herkes bir şeyler bekler ama bir ananın beklediği… Daima okşanmaktır…”
Sayfa 129 - Yordam yayınevi
Alıntı
“En şen şakrak insanlar en çok acı çekenlerdir..”
Puan vermedi
Ana..Önce kütüphaneden okumak için aldığım ve fakat daha sonra beğendiğim için kendime hediye aldığım klasiklerden bitanesi.. Fedakarlığın, başkaldırının, direnişin, yoldaşlığın,ağır yaşam koşullarının hikayesi.. Bir kadının gördüğü şiddet ve yoksulluktan insanlığını, geçmişini unutmasını öfkeyle ve ustalıkla akıcı şekilde betimlemiştir. İşçi olan oğlunun ve arkadaşlarının Sosyalist dünya görüşü içim verdikleri özgürlük mücadelesi bayrağını devralarak sürdürmüş, onlara yoldaş olmuş ve yaşama amacını bulmuştur. Oğluna desteği ve öğrenmeye açık yönüyle bu yoldaki azmine kendisi bile şaşırarak ne kadar güçlü bir kadın olduğunu gösteriyor Pelageya. 1 Mayıs günü yaşanan olaylar öyle etkileyici aktarılmıştır ki iliklerinize kadar hissediyorsunuz, o meydanda sizde bulunuyorsunuz. Okunması gereken bi başyapıt…
1000Kitap
AnaMaksim Gorki · Yordam Kitap · 201634,4bin okunma