Kitap mistik bir hikaye,biraz gerilim birazda merak veriyor insana.ben okurken şahsen biraz ürperdim.Yılbaşında yaşlı bir adamın hayaletlerle birlikte yaptığı gezi ve hikayeler anlatılıyor.Yaş grubu 9+ gibi bana sorarsanız çocukların psikolojisini bozma eylemi (8 yaş ve altı yaş grubu)var mıdır derseniz var.Benim gerçek düşüncelerim bunlar.