Hülya

Hülya
@Kitapppokur
"Kelimelerin tadını unutacak kadar uzun süre susarım ve birden bent yıkılır , içimde ne varsa , tuttuğum ne varsa boşaltırım".
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sana en değerli kitabımı verebilirdim; dünyanın malına sahip birine bile eski bir kitap armağan edilebilir..
Çünkü bir toplumun kadınları eğitimsiz olduğu sürece başarıya ulaşma şansı yoktur, Leyla.Hiç yoktur..
Bu kentin ne çatılarını ışıldatan ayları sayabilirsin ne de duvarlarının gerisine gizlenen bin muhteşem güneşi...
Bizim sevmediğimiz kimse yoktur. Belki gönlümüze biraz serin gelenler vardır.