Küçük adımlarla,ölmek istemekten çok, onun bana yetişmesini umarak yürürken bir sonraki adımımın boşluk olabileceği gerçeği umrumda değildi. İçimdeki boşluğa basıp çıkmaza düşeli uzunca bir zaman olmuştu ya... Benzerinin fizikseli tekrarlansa, ne olurdu ki? Daha çok yakar mıydı canımı?