“En zoru da budur.Kendini yargılamak başkasını yargılamaya benzemez.Eğer kendini yargılamayı başarabilirsen,o zaman gerçek bilgeliğe ulaşmışsın demektir.”
“Bize hiçbir şey yapılmadı,yalnızca tam bir hiçliğin içine koyulduk çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz.”