Öncelikle kitabı tahmin ettiğimden daha çok beğendim. Kitap en başta Oliver'ın başından geçen bahtsızlığı anlatacağını söylese bile okurken sinir krizi geçirdiğim yerler oldu. Oliver tam mutlu oldum derken bir an da olaylar öyle bir değişiyor ki şaşıp kalıyorsunuz. Dili çok akıcı ve okudukça gidiyor ancak özellikle son sayfalara doğru olaylar, sırlar çözüldükçe daha çok merak artırıyor. Hatta tahmin etmediğim kadar çok şaşırdığım yerler oldu.