Platon (Eflatun)(Eflatun) şöyle demiş: “ İnsan, para kazanmak için sağlığını harcıyor.Sonra sağlığını geri kazanmak için para.”
- Ne kadar doğru, her gelen hasta da bunu gördüm! Ama gelecek için de o kadar endişeliler ki; anı yaşamıyorlar. Sonuç olarak ne şimdide yaşıyorlar ne de gelecekte. Hiç ölmeyecek gibi yaşıyor ve aslında hiç yaşamadan ölüyorlar...
Ahh, biliyorum! Çok acı çektiniz, ama hayır sızlanmayın, Tanrı sevdiklerini imtihan eder.Böylelikle insanlar meleklerin katına ulaşır.Bak yavrum, senin çıktığın bu cehennem, cennetin eşiğidir, buradan geçmen gerekliydi.