“Kimin kim olduğuna önem veren bu dünyanın kimseye önem vermemesi üzerine düşünmeye başladığımız anda her şeyin altüst olacağını bildiğimizden olsa gerek, hiçbirimiz gerçekten kim olduğumuzun peşine düşmüyoruz. Sadece hayali bir tanrının kulu olduğunu sanmak yetiyor insana. Peki o tanrı kim?”
"Kim olduğunu anlamak istediğin her insanda, kendinde ne kadarını anladıysan o kadarını anlarsın. Yok, illa başkalarını anlayacağım diyorsan, önce kendini unutacaksın. Kendini!"
Yas tutulmalı,sana işlemeli . Kemirgen hislerinin birikimi seni zedeler , alt üst eder , çalkalar ve başının dönmesi durmayacak gibi - yerden temaslı gökyüzüne bağımlı hale gelirsin. Bırak sal hisset , kendini her sıkışmışlığın başkenti hissettiğin an - bırak gelecek sana aksın , geçmiş toprakla üstünü kapatsın hayat kısa erteleme yasını yaşa ve bırak …