Kitapzede

Düşün ki hiç bilmediği başkalarının özlemini çeken iki kişiden birisin, yalnız değilsin yani, o yoksa da ne gam onun yerine de sensin ondaki aşkı da sen çekeceksin, böylece iki âşık birden olup, iki kere aşk olup denemeye de geliyor bu, kavuşmayı değil hiç kavuşmamayı özleyeceksin! ‘Ben sana aşk oldum’ dersin böylece ‘âşık değil’ burada ‘ben sana’ bölümü bile fazla hatta yanıltıcı, ‘âşk oldum’ demen yeterli öyle ya ortada âşık yok ama iki aşk bir arada ikisi de bir adamda ya da bir kadında ben aşka böyle çekilmek isterdim bu aşk beni birden çekti demek isterdim bu aşk beni birden ikiye çekti sonra yeniden ikiden bire ben aşkın ne yanında ne içindeyim ‘ben aşk’ım demek isterdim yalnızca ben fazladır sen gibi ben senden yokluğuna çekiliyorum ben senden çekildikçe aşka çekiliyorum kendime geldikçe bende daha çok sen oluyor daha çok sana geldikçe sana daha çok geliyorum gelirim geldim bu bende daha sen var demektir beni benden alan değil hayır beni kendime getiren de değil beni benden kurtaran şey aşk olmalı galiba hiçbiri aşka sayılmaz bu dizelerin öyleyse şiire de hiç sayılmayacak demektir sayılmamalı ama olmalı:
Sayfa 87·Kitabı okudu
Şiir
FatmaYalçın isimli okura yanıt verildi
Kitapzede
Çok teşekkür ederim🙏🏻💕💕