kitubaki

"Lütfen bana hangi yolu izlemem gerektiğini söyler misiniz?' 'Bu, nereye gitmek istediğine göre değişir, ' dedi Kedi. 'Aslında nereye gittiğim pek umurumda değil...' dedi Alice. 'O zaman hangi yolu izlersen izle, fark etmez, ' dedi Kedi. '...bir yere varayım yeter, ' diye tamamladı Alice sözünü."
Reklam
"Gençliğimde, ' dedi babası, 'hukuk çalıştım, Ve tartıştım her konuyu karımla; İşte budur nedeni çenemin güçlü olmasının Ben böyleyim, kendimi bildim bileli hayatta."
"Aşağı, aşağı, aşağı. Bu düşüşün sonu hiç gelmeyecek miydi?"

kitubaki

, bir kitap okudu
7/10
·128 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2019 16:13
·
2019 10. kitabı
Peyami Safa
7.6/10 · 57,2bin okunma
"Ama en kötü acı hangisiydi? Bana göre, en kötü acı, her zaman için, o anda hissedilen acıdır."
Reklam