kitubaki

"Gençliğimde, ' dedi babası, 'hukuk çalıştım, Ve tartıştım her konuyu karımla; İşte budur nedeni çenemin güçlü olmasının Ben böyleyim, kendimi bildim bileli hayatta."
Reklam
"Aşağı, aşağı, aşağı. Bu düşüşün sonu hiç gelmeyecek miydi?"

kitubaki

, bir kitap okudu
7/10
·128 syf.·
4 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2019 16:13
·
2019 10. kitabı
Peyami Safa
7.6/10 · 57,2bin okunma
"Ama en kötü acı hangisiydi? Bana göre, en kötü acı, her zaman için, o anda hissedilen acıdır."
"Çaresiz zamanlar, çaresiz önlemler almayı gerektiriyorsa, ben de istediğim kadar çaresizce hareket etmek konusunda özgürüm demektir."