" İlişkileri maddeye boğarak ve her ilişkiden bir parça koparma derdiyle yanarak yaşayan insanoğlu giderek daha da yalnızlaşıyor. Bizim gibi... Ben değişmek istiyorum.
"Sakın unutma; sevda özlemsiz, özlem muhabbetsiz, muhabbet de sensiz olmaz.
Unutma; sevmek daima yan yana olmak değildir, sevdiğin yanında yokken bile onu yürekte yaşatabilmektir. Sen benim yüreğimde ölene dek yaşayacaksın."
"Ne kısa sürüyor mutluluklar. Mutluluk kısa sürdüğü için mi bu kadar değerli? Sürekli olmadığı ve ardından büyük mutsuzlukları getirdiği için mi bu kadar pahalı?' diye düşündü bir an."