Belki de böyle bağlı ve uzak durmanın deniz suyu içmeye benzediğini fark eder, gökyüzüne karşı, tek başına yaşamaktan usanırız ve evlerimizden çıktığımızda dostlarımızın göğün altında ışıl ışıl gülümseyen yüzünü görmek, serin imbatlar gibi onlarda ferahlamak isteriz.
Bir vebalı olmak çok yorucudur. Vebalı olmamayı istemekse daha da yorucudur. İşte bu nedenle herkes yorgun gibi duruyor, çünkü bugün herkes biraz vebalı.