Krdmn

"Gelgelelim, Beter, bize kısmetmiş. Ölüm, böyle altı okka koymaz adama, Susmak ve beklemek, müthiş Genciz, namlu gibi, Ve çatal yürek, Barışa, bayrama hasret Uykulara, derin, kaygısız, rahat, Otuziki dişimizle gülmeğe, Doyasıya sevişmeğe,yemeğe... Kaç yol, ağlamaklı olmuşum geceleri, Asıl, bizim aramızda güzeldir hasret Ve asıl biz biliriz kederi."
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Bizim kalbimiz hep kırıktır çocuk. Ama, yinede eksik etmeyiz sol cebimizden umudu.." #Nazım Hikmet
"Benim hiç gönlümü almadılar. Ben hep kendi kendime bir köşede affettim herkesi."
"Gitgide alışıyorum sana. hiçbir alışkanlık bu kadar güzel olamaz."🍂🍂🍂
"Bir bozuk saattir yüreğim hep sende durur.."