Krdmn

Seni düşünmek güzel şey, ümitli şey, dünyanın en güzel sesinden en güzel şarkıyı dinlemek gibi bir şey... Fakat artık ümit yetmiyor bana, ben artık şarkı dinlemek değil, şarkı söylemek istiyorum... #NazımHikmet
Edebiyat
Reklam
"iki insanın birbiriyle karşılaşması kadere, tanıştıktan sonra yan yana kalmaları ise onların gayretine bağlı"
"Biz bu Dünyanın yorgun kullarıyız, Uyusak Rüyalar kandırıyor uyansak insanlar…"🍁🍂
Çünkü acı, gidenin değil kalanın hikayesidir. Ve hikayeler kalanlara aittir.. #Stefan Zweig
Edebiyat
"Yaşadığını sanıyorsun...Sonra bir şarkı çalıyor yaşayamadıkların geliyor aklına, özlüyorsun" 🍂🍂
Reklam