Yaşamak herşeye rağmen yine de yaşamak. Ne çok acı ne çok kayıp var kitapta.
Karnın toksa başında bir çatı varsa sevdiklerin yanındaysa ve sağlıklıysa sende sağlıklıysan dünyanın en şanslı insanısındır aslında.
Bence insan nerede vazgeçeceğini bilmeli. Vazgeçmek her zaman kaybetmek demek değildir. Geri dönmeyi bilmek de güçtür.
Kitabin mesaji bu ama ben o inciyi denize atmazdim. Bu kadar sey kaybettikten sonra o inciyi denize atmazdim
İnciJohn Steinbeck · Sel Yayıncılık · 202349,9bin okunma
Bence insan kendisini önemsemeyen adını bile hatırlamayan birisi için bu kadar kendinden vazgeçmemeli.
Karakter aşık değil bence takıntılı. Adamda zaten umursamaz vurdumduymazın teki. Kitap kotu degil hikaye kotu