Kübra Nur Aydın

Kübra Nur Aydın
@Kubizmmm
"İnsan karşılaştığı her türlü koşulda tavrını, kendi yolunu seçebilirdi.Bu özgürlük insandan alınmayacak tek özgürlüktü."
Sayfa 42·Kitabı okudu
Hayat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yalnızca siyah gözlerini görmek bile, bana dünyaları bağışlıyor!
İnsan aslında karmaşık bir varlık değil. Çoğunluğu zamanının büyük bir bölümünü yaşamak için kullanıyor, geriye kalanı ise, özgür oldukları küçük zaman diliminden öyle korkuyor ki ondan kurtulmanın her türlü yolunu deniyor. İşte insanın değişmez yazgısı!
Edebiyat
"Acının insanlarla paylaşıldığı takdirde azalacağı konusunda kuşkusuz haklısın, değerli dostum, keşke insanlar geçip giden şimdiyi yaşamak yerine, geçmişte kalan bir sıkıntının hatıralarını anımsamak için hayal gücünü bu kadar zorlamasalar. "
Edebiyat
"Düşümü gerçekleştirmekten korkuyorum, çünkü o zaman yaşamak için bir sebebim olmayacak.