Kitap ağır bir dille ilerliyor sonunun daha şaşırtıcı veya daha farklı bitmesini isterdim . Ortalarda heyecanlanıp sonlarda sıkıldığım bir kitap oldu . Okunması gerekir çünkü farklı hayat yaşamlarını temsil eden üç kadından bahsediyor . Dünyanın farklı yaşamlar sunduğunu çok açık farkla gösteriyor .