Her kadının okuması gereken, herkız annesine de hediye edilecek tarzda bir kitap. Muazzamdı, örnekleri. Hakkını verebilmek, öğrendiklerimizle amel edebilmek duasıyla...
Hiçbir şey yazmak istemiyorum Yersiz övülen bir kitapmış diye düşünüyorum. Hiç beğenmedim, başlık başlık ilerlemesi güzeldi yine de okumak için vakit ayırmaya gerek duyulmayacak bir kitapmış. Bana hitap etmedi.
Yazarın okuduğum ikinci kitabı... Garip ve durağan geldi bana. Okurken sadece bitsin diye okuduğum bir kitaba dönüştü elimde. Başka bir kitabına zaman ayırır mıyım, bilemiyorum.
Kitap hakkına ne yazacağımı bilmiyorum, sanki bir mahallenin içi ya da bir dönem dizisinin içinde gibiydim. Her yanı trajik ama maalesef bir o kadar gerçek ki. Çok etkilendim.. Hepimiz de Kerime den parçalar var aslında...
Kitap dili, konusu bakımında gayet başarılıydı. Okumaktan sıkıldığımız zamanlar da bir soluk almak için okunacak kitaplardan... Şermin Yaşar'ı ilk kez okudum, devam edeceğim.hoşuma gitti.