KÜBRA

KÜBRA
@Kubrraktt
Sabır acıdır, ama tatlı meyvesi vardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sevmek insanca bir şey, ancak insanca sevmeyi bilmek lazım!
Üst sınıfın insanları, alt sınıfa karşı her zaman soğuk bir mesafe içinde, sanki yakın davransalar bir şey kaybedecekmiş gibi..
İçinde bulunduğum anın tadını çıkaracağım, geçmiş benim için geçmişte kalacak.
Bir yabancıyı ne kadar yedirip içirsen, ne kadar baksan, yine yabancı kalırdı..bir yabancı!