Ben kendimi ömrüm boyu, neden bilemem, aslını bilemem, sebeplerini bilemem, bir kusur timsali olarak gördüm.Bir kusur sürahisi idim de ne akıtsam kusurlu akıtırdım.Hep eksik ve kırıktım da tamamlanamazdım.Hep bir ayıp gizlemek zorundaydım da bu ayıp zaten bendim, bundan kurtulamazdım.