Kulîlk

Kulîlk
@Kulukulilk
İyi geceler
‘’ Bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum.. ‘’
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
‘’ Unutmayın ki, dünya da en korkunç şey, ümidini kaybetmektir. ‘’
“Bir kez kendini bulmuş olan kişinin bu yeryüzünde yitirecek hiçbir şeyi yoktur artık. Ve bir kez kendi içindeki insanı anlamış olan bütün insanları anlar.”
“Dünyanın ortasında tek başına kalmış bir hali vardı. Yalnız, yapayalnız.”
Kalp işlemiyor artık. Beyinde arıza var…