Geniş anlamıyla size olan ''kötü'' şeyler kendi seçiminiz.Hata onları seçmekte değil,onlara kötü yaftasi asmakta.Onlara kötü demekle Kendinize kötü demiş oluyorsunuz çünkü siz yarattınız.Bu etiketi kabul edemiyorsunuz.Kendinize kötü etiketi yapıştırmak yerine,yarattıklarınizi reddediyorsunuz.İste bu entelektüel ve spritüel dürüstsüzlük,sizi dünyanın içinde bulunduğu koşullara katlanmayi kabul etmeye zorluyor.
Insanlarla sakin bir şekilde konuşun,onlar da konuşmalarında kibar olacaktır.Sert sözler yaralar ve söyleyene geri döner.Zihniniz kırık bir zil gibi sessizse bütün kavgaları gerinizde bırakıp nirvanaya ulaşmışsiniz demektir.