Arda turan

Arda turan
@LH9CK
Merhabalar okur severler, İlerde yayımlanacak olan kitabımın alıntılarını sizinle paylaşmak için dayanamadım. Unutmayın ki; “Okumak başka bir insanın kaleminde kendi ruhunu keşfetmektir.”
Yazarlık
İzmir, turkey
12 okur puanı
Ekim 2024 tarihinde katıldı
GEÇMİŞİ LEKELEDİ.
Tanrı bir zar attı ve ruhlar dağıldı, Kaderin kalemi kırıldı ve kartlar dağıldı. Solduğun ilk nefes devrildi, Kan kırmızı mürekkep aktı. Geleceği karartan, sayfaların arasından sızdı; Geçmişi lekeledi. -Lh9ck
Edebiyat
Reklam

Arda turan

, bir kitap okudu
Puan vermedi·188 syf.·
2024 92. kitabı
Paulo Coelho
8.3/10 · 246,9bin okunma
Ölemiyorum
Gözyaşlarım süzülürken yanaklarımdan, içimde sessiz bir fırtına kopuyor. Her damla, kalbimdeki boşluğu biraz daha derinleştiriyor. Düşünüyorum, ne oldu da böyle savrulduk? Neden her şey bir anda dağıldı? Eskiden sıcak ve huzurlu olan dünya, şimdi soğuk ve uzak geliyor. Her hatıra, yeniden kanayan bir yara gibi… Bazen unuturum sanıyorum, ama bir bakışın, bir sesin, bir kokun tüm o duyguları geri getiriyor. Acı, beklenmedik bir misafir gibi ansızın çörekleniyor yüreğime. “Bu son muydu?” diye soruyorum kendime. Bir daha hiç geçmeyecek mi bu boşluk? Bir daha hiç gelmeyecek misin bana? Son kez bakamayacak mıyım gözlerine? Soruyorum, arıyorum seni bir sokakta, Bulamıyorum. Koşuyorum yorulmadan kucaklarına, Varamıyorum. Gelmek istiyorum senin yanına, bitsin istiyorum ama, Ölemiyorum. -Lh9ck
Alıntı
Senden kalan
Aşk bir deniz, derya gibi derin, Sevda gelir, kalpte olur serin, Her bakışta ruhu sarar yemin, Bir ömür boyu sürer bu sevgin. Gözlerin bir bahar, hep ışık saçar, Gönlümde sevdan bir yıldız gibi akar, Her dokunuşun kalbimi yakar, Sana olan hisler ömür boyu artar. Sessiz sokaklarda adımın izi, Kalbimde yankılanır aşkın sızı, Unutmak zor, ayrılık bir hırsız, Senden kalan tek şey hüzün ve yalnız.
Şiir
Yalnızlık
Karanlık yollarında yalnızlıkla yürürken, Gözlerimde biriken hüzün ve sessizlik. Çevremde bir boşluk, yankılanan adımlarım, Kendi içimde kaybolmuşum, zamanın derinliklerinde. Şu kadeh, sessiz bir dost gibi yanımda, Zor anlarda sığındığım sessiz limanım. Düşlerimde dolaşan uzak anılar, Sesini duyamadığım, göremediğim dostlarım. Her çığlıkta, her sessizliğin ardında, Bir anlam ararım sensizlikle dolu hayatta. Belki de yalnızlık, içsel bir yolculuktur, Kendi içimizde keşfettiğimiz bir hazine. Ve belki de yalnızlık, bizi başkalarına daha yakın yapar bazen. Birlikte olduğumuzda daha derin anlam kazanır her şey. Birisini sevmek, insan olmanın bir parçasıdır kusuruyla Ve her yalnızlık, içinde yeni bir umutla beklemektir esasında. -lhockho
Alıntı
Reklam