Sana olan sevgimi anlatamayacağım kadar korkak, Tüm herkese okutacak kadar cesaretliydim.
İlk kelimemdi sensizlik,
seni böyle tanımlaya biliyordum sadece. Çok da hoşuma gidiyordu bu kelime, İsmini yazmaya cürret edemedim, Ağzımdan çıkamadı iki hece. Senden sonra çok insan girdi hayatıma.
Dolduramadım her şeye rahmen yerini. Büyümüşsün, Güzel gözlerin bakmışsa başkasına
Yıllar geçmiş ama geçmeyen tek şeydi hala, tutamamam ellerini.
Üzülmüşsün, Yakışmaz sana böyle duygular,
Bulmuşsun bak tam yeni birini,
Sil göz yaşların ıslatmasın tenini,
Merak ettim sadece Pişmanlığın oldu mu? Yoksa tekrar kırar mısın senle atan kalbimi?
-lh9ck