Ölmek bir insan için ne kadar büyük bir dert olabilir ki? Zaten gideceksin. Bence ondan sonraki, çok daha büyük bir meseledir. Ne hesap vereceğim, nasıl çözeceğim, yeterince amel edebildim mi, amelleriminin içinde samimiyet var mıydı? İnsan buraları düşünüp çözemedikten sonra diğerlerinin ne önemi var ki?