Farfallina

Farfallina
@La_Petite
Libre penseur “Whose Life Is it Anyway?”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Duygulara Tercüman -4
1000Kitap’ta ilginç bir doğa olayı gözlemledim efenim. Sadece kadınları takip eden erkek kullanıcılar var. Sadece erkekleri takip eden kadın kullanıcılar da var. Arzunun Evrimi ’ni okuyan bir vatandaş olarak çıkarım yapasım geldi. Acaba farkında olmadan herkes kendi üreme alanını, eş seçimi havuzunu mu oluşturuyor? (1000kitap havuzu)😂 Neticede konu kitaplar olunca insanın aklına yazarlar, türler, okuma zevkleri falan geliyor. Bazılarının aklına ise nedense doğrudan karşı cins geliyor. Tamam bunun üzerine kadınlar olarak çok rahatsız durumlar yaşadık!! Tabii okuma odaklı bir platformda insanların kimi neden takip ettiğini sorgulayınca uzaktan uzağa bazı “özgürlüğümüze karışamazsınız” nidaları da duyacağım biliyorum😅 Karışmıyorum efenim. Sadece belgesel anlatıcısı edasıyla gözlem yapıyorum. Gözlemcilik ve detaycılık 🤦🏻‍♀️ (mesleki deformasyon diyelim) Doğada her canlının kendine özgü davranış biçimleri vardır neticede… 😅
1000Kitap
Farfallina
“Herkes kendi üreme alanını mı oluşturuyor?” Ahaha güzel soru😃 Bir bey vardı;” lütfen hanımlar, bana yazmaktan vazgeçin. Ben evliyim” diyen. Takip ettiklerinin tamamı kadın hesaplar. Hepsi de özel seçilmiş gibiydi :) Yine bir hanımefendi vardı; “yazdıklarımı okumuyorsunuuuz, neden hep sadece profil ziyareti yapıyorsunuuuuz” diyordu. Bakıyorsunuz 30 küsür kişiyi takip ediyor, ama ne tesadüf ki bunların yüzde yüzü errrrkek:) Yoğun beğeni bombardımanına tutup, sonra da takip edip DM nin kapalı olduğunu farkedince de ışık hızıyla takipten çıkanlar da var tabii. E ne yapalım konu başka. İyi okurlarla ve her zaman etkileşimde kalanlarla yolumuza devam ediyoruz. Etkileşim halinde değilse, bir süre veriyorum kendilerine,sonra veda ediyorum. Gülümseten ama farkındalığı yüksek bir ileti okudum sayenizde 😊