Eda

Eda
@La_mia_luce
ins / edaaaa.ss
"Yalnız yaşayamıyorsan, doğuştan kölesin demektir."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Babalar bunu hep yapar. Bir gün ansızın ölürler ve siz elinizdeki hatıralarla idare etmek zorunda kalırsınız."
"Aşık olamam fakat olabilme ihtimalime çiçeklenirim."
"Seviyorsun çünkü iplerini eline alamıyorsun. İnsan sadece köle edemediğini sever."
Ben üzgündüm ama onlara yorgunum dedim.