Mezar taşıma "Barbaros Hayrettin Paşa'nın ne hissettiğini şimdi daha iyi anlıyorum" yazdırmak belki en iyisi.
Mezar taşıma belki şöyle yazdırmalıyım: "Benim içinde dua et barbie."
Mezar taşıma "Kurtuluşu için savaştığım ülkeye yeni yeni adapte oluyorum" yazdırmayı planlıyorum.
Mezar taşıma "2005'te öldüm bu durumda kaç yıldır sigara içmiyorum?" yazdıracağım.
Mezar taşıma "Uykum eskisinden de ağır." yazdırsam iyi olacak.
Şimdi reklamlar !:)
Kendimi iyi hissediyordum ama uzun sürmeyeceğini de biliyordum bu hissin. Temel kural şudur, alkollüyken bir şeylerin ters gittiğini hissedersin sürekli, bir süre sonrada sahiden ters gitmeye başlar.
Bütün hayatımız boyunca beklediğimiz ve nereden geleceğini bilmediğimiz huzuru arıyoruz. Ve tükenmez huzur arayışımız hayatta kalmamızı sağlıyor. Aslında yalan söylüyorum. Ben hiçbir şey aramıyorum ve beklemiyorum. Sadece duruyorum. Kaçanı da durduruyorum. "Durun!" diyorum. "Gitmenize gerek yok, onlar size gelirler!"