Sevda

Anlamıyorlar, nazlanıyorum sanıyorlar, oysa hiç bişey istemiyor içim..
Edebiyat
Reklam
Geçmişimin kanlı ellerinin boğazıma yapışmasına izin vermiş, kendi gerçekliğimi kaybetmiştim ama bunu ben doğurmamıştım. Geçmişimde olan hiçbir şeyi kendim istememiş, üzerine kan kokusu sinmiş katil ellerle kendi benliğimi öldürmek istememiştim. Bu geri dönüşü olmayan bir yol muydu bilmiyorum. Hala eski benliğimi getirmem için bir şansım var mı bilmiyorum.
Edebiyat
Ölüm değil ise bizi ayıran, yazık olmuş..
Edebiyat
İnsanın yaşı kaç olursa olsun, ağlarken hep kimsesiz bir çocuktur..
Edebiyat
Nasıl bir his biliyor musun?Oda çok geniş ama sığamıyorsun, bak kapı orada ama çıkamıyorsun , pencere açık ama nefes alamıyorsun....
Edebiyat
Reklam