`♡
" Zarafatini, gaddarlığını,inceliğini kabalığını,
Olduğun şairi, olmadığın erkeği seviyorum.
Bir zamanlar çocuk olduğun
Ve bir gün ceset olacağın için seviyorum.
Hem gövdeni, hem aklını seviyorum.
Yalnızca boynunun düzgün çizgilerini değil,
Alnının terini de seviyorum.
Kanımı tutuşduran gücünü de,
Çocuk gibi elinden tutma isteği uyandıran güçsüzlüğünü de seviyorum.
Tanrı böyle sevemiyorsa, ben seviyorum!
Birlikte daha kutsal olacağız;inanıyorum.
Tanrı böyle sevemiyorsa, ben de sevgimi Tanrı yaparım! "