Ilk olarak kitabı çok beğendigimi söylemek gerekir. Kitapta bir kadinin askini ne boyutlarda yaşadığı o kadinin dilinden mektuplar ile anlatılmış. Aslında kitap hem içine alıyor hemde okurken bir çok duyguyu yaşatıyor. Kime kızacağınızı ne düşüneceğinizi kime hak vereceğinizi belirlemek gerçekten zorlaşıyor. Küçücük bir kitapta koskocaman bir hayat...
Kitap içerisinde çok fazla betimleme var ve bi yerden sonra kendini tekrar ediyor havasında. Ne kadar içerisinde merak edebileceğiniz şey olsada aynı yerde dönüyor hissi kitabı bırakmama neden oldu.
Zehir AğacıErin Kelly · Pegasus Yayınları · 201525 okunma
Bilmiyorum ama yaptılar. Daha öncede yaptılar, bu gece de yaptılar, yine yapacaklar ve yaptıkları zaman... öyle görünüyor ki yalnızca çocuklar ağlayacak.