remziye

remziye
@Lale0
Hiçbir yararı olmayacağını bile bile insan kalmanın çok önemli olduğunu düşünüyorsan, onları yendin demektir.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dağlarsa koruma ve özgürlük sağlar. Siz kent insanları için altın ve kitap kolay ulaşabileceğiniz yerlerdedir ama önlerinde boyun eğdiğiniz sultanlar da vardır...
Sayfa 167·Kitabı okudu
İslam garip başladı, garip bitecektir. Cennet gariplerindir.
Sayfa 126·Kitabı okudu
Bu kent, onu yağma etmek isteyenlerce korunmakta, kendisine düşman olanlarca yönetilmekte. Çok yakında kardeşim denizin ötesine göçmek zorunda kalacağız.
Sayfa 32·Kitabı okudu
İsterseniz kütüphanelerinizi istediğiniz kadar kapatıp kitleyin; ama benim zihnimin özgürlüğüne vurabileceginiz ne bir kilit, ne bir kapı, ne de bir sürgü var.