Daha dün gece burada bir sürü beddua içerikli yorum okudum, bu insanlara İslam nasıl öğretiliyor aklım fikrim almıyor artık.. İnsanlara, kendi inancına ters olduğu için nefret etmek, kin gütmek, bela okumak, bıyık altından "inşallah belanızı bulur ölürsünüz" gibi yorumlar yapmak nasıl bir zihniyetin ürünü olabilir ya ? Bu insanların teröristlerden ne farkı var şimdi ? @Beyzaada - Beyza Nur adlı arkadaş dün gece şunu yazmıştı, "Şu saatlerde 2017 bekleyen (Noeli kutlayanlar) kendini Müslüman zannedenler Allah (c.c.)sizi ıslah etsin.." İslam'ı doğru yerlerden öğrenseydiniz keşke, dün o arkadaşa cevap olarak yazmıştım, İslam nefret, kin gütme dini değil, aksine, hoşgörü ve anlayış dinidir diye.. Hem İslam'ın, hemde insanlığın yüz karası sınız..