📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Başkasının acısını, aşkını anlamak ne kadar mümkündür? Bizden daha derin acılar, yokluklar, eziklikler içinde yaşayanları ne kadar anlayabiliriz? Anlamak eğer kendimizi bizden farklı olanın yerine koyabilmekse dünyanın zenginleri, hâkimleri, kenarlardaki milyarlarca garibanı hiç anlayabildiler mi?"
Şi'r için "gözyaşı" derler; onu bilmem yalnız,
Aczimin giryesidir bence bütün âsârım!
Ağlarım ağlatamam; hissederim; söyleyemem;
Dili yok kalbimin, ondan ne kadar bîzarım!
Oku, şayet sana bir hisli yürek lâzımsa;
Oku, zira onu yazdım iki söz yazdımsa.
Mehmet Âkif Ersoy
"Âlem ne kadar güzel!" diye fısıldadı Necip.
"Sence hayatın en güzel yanı neresi?" dedi Ka.
Bir sessizlik oldu. "Hepsi!" dedi Necip sır verir gibi.
"Ama hayat bizi mutsuz etmiyor mu?"
"Ediyor, ama o bizim kabahatimiz. Âlemin ya da onu yaratanın değil."