Birini sevmek, her zaman birden bire olmamalı. Zamana yayılmalı. Günlere. Haftalara. Cümlelere taşmalı, kelimelerle dans ederek koşturmalı ordan oraya. Her şey yavaşlasın, acelesiz olsun. Kendimizi sevmemiz yıllarımızı alıyor, bir başkasına neden acelemiz? Yavaşlık güzelleştirir.
Ne kadar klişe gibi gözükse de, hayatınız boyunca duymuş olduğunuz bir sorunun cevabını arıyoruz bugün. Sizce çok gezen mi bilir yoksa çok okuyan mı? Yorumlarınızı beklerim:
youtu.be/QvJ6VKEe4Ng
Ne kadar klişe gibi gözükse de, hayatınız boyunca duymuş olduğunuz bir sorunun cevabını arıyoruz bugün. Sizce çok gezen mi bilir yoksa çok okuyan mı? Yorumlarınızı beklerim:
youtu.be/QvJ6VKEe4Ng
Okurken ağladım, ağladıkça kendi hayatıma şükrettim... Güzel kızlarım; Meryem, Leyla... acılarla yoğrulan hayatlarla nasıl başa çıktınız? Minnetlerim kalbimin en derinlerinden size ulaşsın istiyorum. Ve istiyorum ki hayat herkese eşit davransın. Savaşlar bitsin demeyeceğim, bilirim bitmez. Ama masumlar ezilmesin, hor görülmesin, hoyrat ellere muhtaç olmasın diyeceğim... Afganistan’ın çalkantılı ve sancı dolu yıllarının insan yaşamına nasıl yansıdığını bilmek isterseniz şayet, kesinlikle tavsiye ederim. Büyük balıklar denizlerde çırpındıkça, küçük balıklar onların oluşturduğu haşin dalgalarda yok oluyor...