Arkadaşlar kusursuz bir roman. Herşey hakkında düşündürüyor sizi, sorgulatıyor. Aşkı, yaşamayı, umutları, siyaseti v.s.
Fikrimce edebiyat herkes bu romanı mutlaka okumalı.
Yaşam, yitim acısıdır.
Yaşamak, yitirmenin
acısını çekmektir.
Ölüm yitmekse,
yaşam da yitirmektir.
Yaşamak , yaşamın nasıl
tükendiğini yaşamaktır.
Yaşam yıkımsa,
yaşamak yıkmaktır.
Ölüm bitmekse,
yaşam tüketmektir.
Yaşam yitirmekse,
birlikte yaşamak,
yitirtmektir.
'Uzak Asya'dan gelip Akdeniz'e bir kısrak başı gibi uzanan
bu memleket.. sizin! Afiyet olsun efendiler!' demekten
bıktım, bıktık, anlıyor musun, orada mısın Türkiye,