Kapalı kapılar arkasındaydı Avrupa’yı yönetenler.Halkın karşısına çıktıkları anda çiğ çiğ yeneceklerini bildiklerinden,ukalaca taktıkları yüksek kültür maskesini sadece birbirlerine gösteriyorlardı.
Bana ait bir gezegen bulana kadar insanlara ve kendime zarar vermeye devam edeceğim...Biliyorum,beni linç edecekler.Beni bütün dünya öldürecek.En derinde benim cesedim olacak ancak bedenimi toprak bile kusacak...Aranızdayım her gece
Çirkinleşmek için çok uğraştım.İsteyene ruhumu kiraladım.Vücudumdaki dikiş sayısını artık bilmiyorum.Hayatımı diktiler.Oysa yırtmak için çok uğraşmıştım...
Benim adım Kinyas.Gün ağrıyor.Başım ağrıyor.İsmimi kendime ben verdim.Bitmeyen bir öfke ve bitmeyen bir mutsuzluğun ifadesi.Bütün insanlara kızgınım.Yaşadıkları için.Hayattan midem bulanıyor...