Zamanların en iyisiydi,zamanların en kötüsüydü,hem akıl çağıydı,hem aptallık,hem inanç devriydi,hem de kuşku,Aydınlık mevsimiydi,Karanlık mevsimiydi,hem umut baharı,hem de umutsuzluk kışıydı,hem her şeyimiz vardı,hem hiçbir şeyimiz yoktu.
Lord Hükümdar iktidarda olduğu sürece toplum ilerleyemezdi.Onun imparatorluğun üstündeki eli istikrarlıydı,ama zalim bir eldi de.Bin yıl boyunca moda dikkate değer bir şekilde değişmeden kaldı,aristokrasi her zaman Lord Hükümdar'ın ideallerine uymaya çalıştı.Bilim ve mimari gelişmedi çünkü Lord Hükümdar değişime ve yaratıcılığa iyi gözle bakmıyordu.