Artık ne mutlu ne de mutsuzum.Her şey geçip gidiyor.Bu zamana kadar yaşadığım,soğuk bir cehennemi andıran sözde "insan"dünyasında tek gerçek şey bu.Her şey geçip gidiyor...
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ve böylece ertesi güne başlarız tekrar.
Geçmişin aynı, yerleşik kurallarıyla.
Büyük, şiddetli neşelerden kaçabilseydik
Büyük acılardan da kaçabilirdik.
Yolunu kapatan taşın etrafından
Zıplayıp geçen kurbağa gibi.
Ah,insanlar birbirleri hakkında en temel şeyleri bile bilmiyorlar.Birbirlerini zerre anlamadan en iyi arkadaş olduklarını sanıyorlar.Yaptıkları hatayı asla anlamadan sürdürüyorlar yaşamlarını ve aralarından biri ölünce ardından konuşma yaparken ağlıyorlar.
Geriye baktığımda tek hatırladığım,ne kadar çok çalıştığım.Sanırım çoğu insan yirmili yaşlarını sırtüstü yatarak geçirmiştir ancak bizim gençliğin tasasız günlerini yaşamaya hemen hemen hiç vaktimiz olmamıştı.Ucu ucuna geçinebiliyordum.Müzikle birlikte kitaplar en büyük eğlencemdi.Ne kadar meşgul ya da parasız ya da yorgun olsam da kimse elimden bu zevkleri alamazdı.