Genetik ve kültürel mirasın, insana acıdan başka bir şey vermesine olanak yoktu.Her insanın boşluğa doğma hakkı olmalıydı.Hiçbir insan,genetik ve kültürel mirasın baskısı altında yaşamaya mahkûm edilemezdi.Hiçbir insan,tanrının iyi olduğuna inanmak zorunda değildi.
Suçladı herkesi, kendini.Bedeninde ve ruhunda bu kadar delik olduğu için.Ve o delikler,başkalarının düşüncelerinin geçebileceği genişlikte olduğu için.